طلائی پوشان قائمشهر،سکوی پرتاب فوتبالیست ها به میادین حرفه ای\

 طلائی پوشان قائمشهر،سکوی پرتاب فوتبالیست ها به میادین حرفه ای

  • کد خبر: 2111103478
  • چاپ
  • انتشار: 23 شهریور 1402 - 08:27

حرفه ای شدن ، ورود به لیگ های برتر کشور و بازی در تیم های سرشناس نهایت هدف هر فوتبالیست در دوران فعالیت ورزشی اوست موضوعی که باشگاه «طلائی پوشان قائمشهر » بدرستی به آن توجه کرده است و در مدت کوتاه فعالیت با ذره بین دقت توانسته استعدادهای خوبی را جذب کند و پرورش را آغاز کند.

 خبرنگار: مونا معینی

ایده و فکر آقای سعیدی به عنوان موسس باشگاه طلایی پوشان فراتر از فعالیت ورزشی به حرفه ای سازی روی آورده و این موضوع فراتر از حرف در عمل به اثبات رسیده است.

ورزش

بکارگیری مربی حرفه ای برای حرفه ای سازی

در همین محسن جباری از بازیکنان حرفه ای کشور و مربی این باشگاه در خصوص اقدامات در حال انجام، گفت و گویی را با خبرنگار استناد نیوز انجام داد.

جباری در ابتدا به سابقه فوتبالی خود اشاره کرد از آن روزی که در سن ۱۱ سالگی با ورود به مدرسه فوتبال «پروین» زیر نظر «ایرج نصیری»  مربی سازنده آنزمان این رشته ورزشی شروع کرد و بعد از آن فعالیت های حرفه ای ورزشی خود را در تیم های امید  نساجی و پرسپولیس عضویت ادامه داد و این روند در تیم های امید و بزرگسالان غنچه ساری ، ماشین سازی تبریز و  فولاد طبرستانی ادامه یافت.

جباری در مجموع ۱۳سال سابقه بازیکن حرفه ای فوتبال در در کارنامه دارد و در ادامه مربیگری را آغاز کرد.

خودش در خصوص فعالیت های مربیگری اش که ۱۵سال طول کشید می گوید: علاوه بر سابقه مربیگری در تیم های پایه استانی‌ و کشوری در تیم های لیگ فعالیت داشتم و دو سه فصل در تیم های بزرگسالی کار کردم.

وی گفت در دوره مربی گری آقای مرزبان در پدیده مشهد و آنزمان که این تیم برای نخستین سال به لیگ برتر آمد در کلاس های ۴۹ نفره توانستم نفر سوم شوم و نظر آقای مرزبان را جلب کنم .

این مربی باشگاه طلایی پوشان اظهار داشت: در یک فصل به عنوان آنالیزور کار کردم و پس از اینکه مرزبان به عنوان کمک نوید کیا در سپاهان جذب شد و از انوقت  ۲ فصل با این دو نفر در این تیم کار کردم و الان هم کار می کنم .

وی گفت: در جایگاه سرمربی بهتاک ساری توانستم این تیم را به عنوان نایب قهرمانی برسانم.

ورزش

طلایی پوشان آکادمی خاص در مازندران

جباری از باشگاه طلایی پوشان  آکادمی خاص  مازندران برای حرفه ای شدن نام برد .

وی تاکید کرد : این باشگاه سعی کرده با شناسایی و جذب استعدادهای ورزشی و انجام آموزش های اصولی زمینه برای معرفی بازیکنان به تیم های بالاتر و جهانی ایجاد کند. 

حرفه ای شدن با پشت پازدن به کمبودها

وی ادامه داد :آموزش ها به ورزشکاران به صورت حرفه ای ‌و برای لیگ برتری شدن ارائه می شود.

وی عنوان کرد: آقای سعیدی با اجرای ایده جدید شناسایی استعدادهای ورزشی این کار در در روستاهای قائمشهر آغاز کرد. 

این مربی فوتبال اظهار داشت : باشگاه بدنبال خرید سهمیه های لیگ استانی است تا استعدادهای پرورش یافته را در میادین عرضه کند. 

ضعف زیرساخت های حوزه فوتبال بانوان

وی در خصوص برنامه باشگاه در حوزه بانوان نیز گفت : بدلیل ضعف زیرساختی در حوزه فوتبال بانوان در مازندران و همچنین نبود حامیان مالی فعالیت و برنامه ریزی در این زمینه  سخت است.

جباری ادامه داد : این در حالیست استعدادهای بانوان در فوتبال وجود دارد  که هنوز هم به عشق فوتبال فعالیت می کنند.

وی گفت : باشگاه طلایی پوشان در برنامه آینده بخشی از فعالیت خود را به سمت فوتبال بانوان سوق خواهد داد.

جباری در پایان دیگر برنامه آتی این باشگاه را راه اندازی مدرسه فوتبال رایگان برای جذب ورزشکاران مستعد محروم مالی اعلام کرد.

ورزش



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار